секция 8 / Поток 2

Западное SEO

Стать участником\Авторизоваться

28 октября Зал 2/ online 17:30-19:00

Александра Тачалова

Модератор

Александра Тачалова

Основатель, Digital Olympus

Продвижение за рубежом: специфика, эффективные инструменты, факторы ранжирования и особенности аудитории. Расскажем, какие подводные камни сопровождают западное SEO и в чем преимущество продвижения на западном рынке.

ДОКЛАДЫ И УЧАСТНИКИ СЕКЦИИ

Understanding how Google augments SERPs based on intent and user expectations

  • For a lot of search queries, Google augments search results pages based on the perceived intent of the query, Google’s understanding of the query itself (known elements and entities), and user data based on how the SERP is interacted with. In this session I’m going to cover how you can perform this analysis on Google, and position more effective campaigns.
Дэн Тэйлор
Дэн Тэйлор

Руководитель отдела исследований , SALT.agency

Дискуссия в формате вопрос-ответ

Барри Шварц
Барри Шварц

возможно, самый известный американский SEO-эксперт в России,