Дэн Тэйлор

Дэн Тэйлор

Руководитель отдела исследований , SALT.agency

Дэн возглавляет R&D департатамент и помогает строить стратегии роста десяткам клиентов.

Специализируется на техническом SEO, контенте и создании органического спроса. Ранее сотрудничал с компаниями  Cloudflare, Saint-Gobain, Proton, Merrell; выступал на конференциях  BrightonSEO (Велибритания) and TechSEO Boost (США); в 2018 году выиграл в конкурсе Technical SEO Research & Innovation.
Стать участником\Авторизоваться

Тема
выступления

28 октября Зал 2/ online 17:30-19:00

Understanding how Google augments SERPs based on intent and user expectations

Западное SEO

  • For a lot of search queries, Google augments search results pages based on the perceived intent of the query, Google’s understanding of the query itself (known elements and entities), and user data based on how the SERP is interacted with. In this session I’m going to cover how you can perform this analysis on Google, and position more effective campaigns.